دردهای دوران قائدگی

دردهای دوران قائدگی

دردهای دوران قائدگی

دمنوش برای درد قاعدگی

شاید نگاه کردن به تقویم و حساب کردن تاریخ و روزشمار برای خانم ها معنای متفاوتی با آقایان داشته باشد.هر خانمی در این دنیا باشروع درد ناحیه شکم، حساس شدن پوست، درداستخوان و شماری از علائمی که ممکن است در نوع آن ها متفاوت باشد، متوجه این مسئاله می شود که به تاریخ آغاز قائدگی یا دوره ماهانه نزدیک شده است.

که این مجموعه از رنج ها با شروع دوره ماهانه شدت بیشتری خواهد یافت میزان درد در خانم ها متفاوت است. اما همین دردهای ناخوشایند ممکن است بسیاری از فعالیت های روزانه را مختل کند .

هر خانمی در این دنیا با شروع درد در ناحیه شکم حساس شدن پوست دردهای استخوانی به شماری از علائمی که ممکن است در عموم آنها متفاوت باشد متوجه این مسئله می شود که تاریخ آغاز قاعدگی یا دوره ماهانه نزدیک شده است. که این مجموعه درد و رنج ها، شروع دوره ماهانه شدت بیشتری خواهد یافت.
همین جا ختم نمی شود چون علاوه بر دردهای جسمانی دوره حساسیت های روحی پرخوری عصبی و پرخاش های رفتاری نیز زندگی را برای بانوان تحت شعاع قرار می دهد.
شاید عموم افراد با این مسئله آشنا نباشند اما علاوه بر دوره قاعدگی دوره پیش قاعدگی نیز وجود دارد که ممکن است در بیشتر بانوانی علائم در آن دوران نیز ظهور و مشاهده شود در این صورت این آسیب های روحی و دردهای جسمانی طولانی تر خواهد بود.

ورزش کردن برای رفع درد

خانم ها شروع دوره ماهانه برای کاهش دردهای جسمانی در تلاش برای تسکین آلام خود هستند.
کاهش درد ممکن است از انواع و اقسام مواد شیمیایی یا انواع مسکن ها و شربت ها استفاده کنند البته ممکن است این داروها تا حدودی درد را تسکین بدهد و خانم ها با انجام این کار به هدف خود برسند دوره جدید نیازمند به مصرف مجدد داروها می شود که این مصرف بی رویه عوارض جانبی قابل توجه به جبران ناپذیر به همراه دارد.
ما در تلاشیم تا با ارائه دمنوش برای درد قاعدگی به تمام بانوان این سرزمین خدمت شایسته‌ای ارائه دهیم عوارض جانبی بتوانیم در کمتر کردن یا شاید از بین بردن این دردهای همیشگی کمک بزرگی کرده باشیم.

دمنوش برای درد قاعدگی اولین محصول انحصاری برای درمان دردهای قاعدگی است دمنوش ویژه بانوان دکتر بیز است بدون عوارض جانبی و با مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو دست مصرف کننده ها قرار گرفته است.

فواید ویژه و منحصر به فرد دمنوش برای درد قاعدگی عبارت است از :

#شیر افزا بودن شیر مادر کمک کرد و به دلیل نداشتن مواد شیمیایی ضرری برای کودک نخواهد داشت.
#تسکین علائم درد های یائسگی
در این دوره بانوان با انواع دردهای استخوانی و مفصلی مشکلات و اختلالات عمومی دست و پنجه نرم می‌کنند جعبه این دمنوش به بهبود آن کمک شایانی می کند.
#پیشگیری از پیری زودرس
تنظیم دوره و کاهش دردهای قاعدگی که مهمترین و بزرگترین ویژگی محصول است که با استفاده مداوم از این محصول طاقت برسه دوره قاعدگی به فراموشی سپرده خواهد شد.

بدانید درباره سیر سیاه و درمان زود انزالی آقایان 

مشاهده فوری محصول

 ترکیبات دمنوش برای درد قاعدگی:
رازیانه و پنج انگشت است که به توضیح فواید هر کدام خواهیم پرداخت.

گل پنج انگشت:

از عصاره گل پنج انگشت برای تولید دمنوش برای درد قاعدگی استفاده شده است این گیاه دستی گیاهان دارویی است که گاهی به دلیل گلهای زیبایی که دارد از آن در دسته گیاهان زینتی استفاده می شود.
این گیاه خواص مهم و فراوانی به ویژه برای تقویت سیستم تولید مثل در بانوان و آقایان دارد حتی با پیشرفت علم از برگ و گل این گیاه برای ساخت داروهای شیمیایی استفاده می شود.
این گیاه به شکل درختچه ای به ارتفاع یک الی یک و نیم متر می باشد که بوی مانند بوی نعنا دارد و گیاه بومی آسیای مرکزی است که در ایران نیز تهران قوم خراسان و نواحی جنوبی ایران یافت می شود.
در طب سنتی از برگ این گیاه استفاده می‌شود اولین بار برگ پنج انگشت توسط بقراط استفاده شد که از آن برای کنترل خونریزی بعد از زایمان استفاده کرد.

فواید پنج انگشت

#کاهش خطر ابتلا به سرطان

اضافه کردن این گیاه به برنامه غذایی می‌تواند از رشد سلول‌های بدخیم جلوگیری کند و نوشیدن مداوم این گیاه خطر ابتلا به سرطان هایی مانند: سرطان پستان دانلود بزرگ را کاهش دهد.

#درمان ناباروری

این گیاه سرشار از پروژسترون آن به همراه چای سبز و برخی ویتامین های مورد نیاز تا حدودی مشکل ناباروری را برطرف میکند.

#افزایش میل جنسی بانوان

قوانین باروری و یائسگی برای لذت بردن از مقاربت جنسی روزانه ۲ الی ۳ فنجان دمنوش پنج انگشت مصرف‌کننده زیرا فیتو استروژن های موجود به سلامت جنسی کمک می کند.

#افزایش تولید شیر

این دمنوش در افزایش شیر مادر به طور طبیعی موثر است. پرولاکتین که هورمونی زنانه است نقش مهمی در افزایش شیر دارد که برای استفاده باید با پزشک مشورت کرد.

#کاهش علائم یائسگی

این دوره سخت و دشوار که معمولاً زنان دچاره سرگیجه نوسانات خلقی و… می‌شوند با مصرف این دمنوش می تواند هورمون های زنانه خود را متعادل کند.

#محافظت از بدن در مقابل رادیکال های آزاد

این گیاه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است. علائم سندروم قبل از قاعدگی را از بین میبرد. با مصرف این گیاه کاهش قابل توجهی را در علائم سندروم قبل از قاعدگی یا همانPMS را تجربه خواهند کرد.

#درمان پوکی استخوان در آقایان

برای آقایان هم مفید است زیرا به افزایش تراکم استخوان کمک می کند.

#کاهش حملات صرع
#جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات

این گیاه به دلیل کاهش سطح تستسترون و مهار شدن رشد سلولهای سرطانی پروستات برای جلوگیری از این بیماری و متعادل کردن هورمون ها مفید است.

#کاهش آکنه
#درمان اختلال آمنور

آمنوره همان توقف چرخه قاعدگی است که این گیاه با متعادل کردن هورمون ها دربدن به درمان آن خواهد پرداخت.
توقف ولع شدید به خوردن پیشگیری از گرگرفتگی درمان عفونت های واژن درمان درد در ناحیه پستان و از همه مهمتر کاهش علائم پیش از قاعدگی از فواید این گیاه شگفت انگیز است.

شما میخوانید درباره دمنوش برای درد قاعدگی

عوارض جانبی دمنوش برای درد قاعدگی:

مصرف بیش از اندازه دمنوش برای درد قاعدگی یا ممکن است باعث بروز سرگیجه ناراحتی معده یا تهوع خارش و سردرد شود.
خانم های باردار و افرادی که داروهای دوپامین و قرص‌های ضدبارداری مصرف می‌کنند نباید سرخود از این گیاه استفاده کنند.

رازیانه

رازیانه گیاهی از دسته کرفس سانان است غربی آسیا و جنوب اروپا است. ترکیبات این گیاه مشابه هورمون زنانه استروژن است.

خواص گیاه رازیانه

#قاعده آور است و قطع ماهانه را به دلایل بیماری متوقف می کند و کتاب های واژن را برطرف میکند.
سرشار از ویتامین b و C است.

#خواص ضد پیری

از این گیاه در زندان آرایشی نیز استفاده می شود این گیاه به دلیل این که منبع ویتامین bوc میباشد بدنسازی و حفظ جوانی می شود این گیاه یک داروی ضروری برای رفع بیماری‌های سرد در زنان است.

#رفع موهای زائد

با پودر کردن گیاه رازیانه و مخلوط آن با روغن زیتون و استعمال آن بر روی پوست برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت مناسب است.

#ضد پوکی استخوان

خواص ضد سرطان شیرافزایی اشتها آور قاعده آور مسهل بودن از بین برنده کرم روده رفع آسم و سرفه و رفع درد مفاصل و رفع ریزش مو و جلو انداختن رشد دختران از دیگر خواص این گیاه است.

فناوری این دو گیاه فوق العاده با هم محصولی را تولید کردیم که تمامی خواص و فواید باورنکردنی این دو را با هم دارند. و همگام با هم در رفع مشکلات خانم ها تلاش می کنند.به طور کلی دمنوش برای درد قاعدگی برای درد قاعدگی عوارض ناخواسته و جانبی ندارد اما در صورت بروز هرگونه عارضه به پزشک مراجعه کنید. افرادی که داروهای خاص مصرف می‌کنند و بیماری‌های خاص دارند نیز قبل از مصرف حتماً با پزشک خود مشورت کنند.
خانم های باردار به هیچ عنوان از این محصول استفاده نکنند.

شما میخوانید درباره دمنوش برای درد قاعدگی

همچنین بخوانید درباره زیر و بم کافه سوپریم دکتر بیز

طریقه مصرف دمنوش برای درد قاعدگی:

روزی دو بار یک دمنوش برای درد قاعدگی برای درد قاعدگی را به مدت ۳ تا ۵ دقیقه در یک فنجان آب جوش دم کرده و میل کنید. به زودی تاثیری شگفت انگیز آن را روی خود ببینید.
محصولی که به تولید انبوه رسانده‌ایم محصولی است که( نیاز بانوان را رفع میکند).
و ما به فکر داری سالم و مسکن مداوم برای رفع درد هایی از خانم ها هستیم که کمتر کسی به آنها توجه می‌کند.

1 دیدگاه برای “دردهای دوران قائدگی

  1. اشتراک‌ها: 10 راه برای کنترل فشار خون بالا

دیدگاهتان را بنویسید