عطرینه چیست و چه می کند؟

در حال حاضر از روش های متعددی برای خوشبو سازی فضا و تلطیف هوا استفاده می شود.

استفاده از اسپری های خوشبو کننده که تحت فشار با گازهای مختلف قرار گرفته اند متداول ترین آنهاست.

نتیجه اثر این اسپری ها تحت شعاع قرار دادن بوی بد می باشد و این مهم باعث شده که این اسپری ها از تصدیق آماری قابل قبولی برخوردار نباشند.

علاوه بر این امر، آئروسل ها و گازهای خنثی موجود در این اسپری ها علاوه بر محیط زیست برای سلامت انسان بسیار مضر است.

علائمی نظیر سرفه، سردرد و تنگی نفس در افراد حساس، که بلافاصله بدنشان به این مواد واکنش نشان می دهد، حاکی از این موضوع دارد.

محلول عطرینه که برای اولین بار در سطح منطقه تولید شده و دارای گواهی ثبت اختراع به شماره ۵۶۰۴۸ از اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی می باشد، توانسته با قابلیت های ویژه، توجه مخاطبان را جلب نموده و تصدیق آماری بسیار بالایی از جمعیت مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهد.

این محلول با توجه به نحوه مصرف و آهسته تر بودن زمان انتشار رایحه، از دوام قابل قبولی برخوردار بوده و از نقطه نظر توجیه اقتصادی، بسیار معقول و ارزانتر نسبت به سایر روش ها می باشد.

 

خواص محلول عطرینه و مقایسه آن با سایر روش ها:

 

خنثی سازی بوهای نامطبوع:

با توجه به استفاده از ماده خنثی کننده بوهای نامطبوع (Odor Neutralizer) در فرمولاسیون این محلول، استفاده از آن ابتدا باعث حذف بوهای ناخوشایند شده و سپس فضا را معطر می نماید.

این ویژگی تاکنون در هیچ محصول مشابهی وجود نداشته است.

از خواص ارزنده این محلول احساس خوشبو شدن فضا توام با عدم احساس سنگینی هوا می باشد.

 

ضد عفونی نمودن سطوح تماس:

یکی دیگر از اثرات بارز و ارزشمند این محصول، ضدعفونی نمودن سطوحی است که در تماس با محصول قرار میگیرند.

همانگونه که می دانیم ازبین بردن میکروارگانیسمها در بسیاری از محیط های زندگی و کار، یکی از نیازهای غیر قابل انکار و ضروری می باشد.

محلول عطرینه به علت برخورداری از مواد بسیار موثر ضد میکروبی توانسته نتایج درخشانی را در آزمایشات مختلف میکروبی از آن خود نماید.

این محلول موفق به دریافت گواهی های بسیار ارزشمندی در این زمینه شده که برخی از آنان مبتنی بر استاندارد های کمیته تالیف استاندارد اروپا بوده و زیر نظر متخصصین آن نهاد بین المللی انجام پذیرفته است.

 

خوشبو سازی فضا:

برای ساخت این محلول تحقیقات فراوانی صورت پذیرفته تا روایح به کار رفته در آن بتوانند منشاء اثر در ایجاد حس خوب و فرحبخش برای استفاده کنندگان باشند.

با عنایت به تحقیقات حاصل از دانش آروماتراپی و لحاظ آنها در تولید محلول عطرینه و همچنین استفاده از روایح مرغوب (Fine Fragrance) این محلول مفتخر به اخذ تایید از جامعه بالای آماری گردیده است.